het goede reisverslag - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Irma Verhoeven - WaarBenJij.nu het goede reisverslag - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Irma Verhoeven - WaarBenJij.nu

het goede reisverslag

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

19 September 2010 | Ghana, Tamale

Hallo lieve mensen!

Jawel,ik ben in Tamele aangekomen!!
Ik zal bij het begin beginnen, op het vliegveld was ik zenuwachtig! Ik had nog nooit gevlogen, dus het was een beetje spannend. Maar de reis was leuk! Fijne mensen, mooi uitzicht en lekker eten. Enn ik had Pocahontas gekeken, wauw ik was helemaal vergeten hoe de film ging:)

Toen we aankwamen in Accra kwam de warme lucht en de geuren ons al tegemoet. We werden uitgezwaaid door de KLM-mensen en ons Ghana avontuur was begonnen. We konden het niet geloven! Na elkaar een aantal keer knijpen, wisten we toch zeker dat het waar was! Onze spullen waren allemaal goed aangekomen, dat was een hele geruststelling. Een aantal controles en we waren buiten waar vele Ghanese mensen ons een taxi aanbieden. Gelukkig kwam er iemand van Meet Africa ons ophalen, niet diegene die het moest zijn, maar er was iemand.. (en dat is al heel wat in Afrika;))

Ons eerst tochtje door Accra, wat een andere wereld is Ghana! Zoveel geluiden, geuren, mensen die we niet kennen. We kwamen aan in een mooi h

  • 20 September 2010 - 09:17

    Willemijn:

    Hee Irma!
    Leuk dat je wat op je site plaatst... had via hyves gezien dat je wat geschreven had, want een e-mail had ik niet gekregen. Volgens mij werkt het internet daar in Ghana niet zo best, of anders hebben ze een verschrikkelijk toetsenbord; aangezien jouw verhaaltjes niet helemaal af zijn.

    In ieder geval fijn om te horen dat je bent aangekomen en geniet er van!

    X Willemijn

  • 20 September 2010 - 09:49

    Nanetje:

    eeeej! geniet ervan meis! Toevallig ben ik met school eenproject begonnen over Ghana!
    Nu leef k met je mee, en ga ik vanuit NL over het land leren.
    Maarja, er naar toe gaan, is natuurlijk velen malen interessanter!! En die ervaring die je nu krijgt, neemt niemand je meer weg! KUSje!

  • 20 September 2010 - 10:30

    Mam:

    wat fijn om te lezen! bij het uitzwaaien moest ik huilen, toen kon ik niet meer zeggen wat ik zo graag wilde, dus bij deze: laat je rugzakje maar volstromen met geuren, kleuren, ervaringen, een kind dat lacht, de natuur en laat je zintuigen alles opnemen. de woorden komen dan vanzelf, dat lees ik nu al. ik ben waanzinnig trots op je, mis je enorm en zal de dagen tellen, net als het tellertje hierlangs.
    liefs en groeten van ons allemaal, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Irma

Ik ga vrijwilligerswerk doen op een school voor gehandicapte kinderen in Bolgatanga voor tien weken. De laatste twee weken ga ik reizen.

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 18811

Voorgaande reizen:

16 September 2010 - 17 December 2010

Op naar Ghana!!

Landen bezocht: